قفل گذاری و لایسنس گذاری

قفل گذاری و لایسنس گذاری ویدیو

قفل گذاری و لایسنس گذاری ویدیو امروزه بدلیل سو استفاده ها و عدم رعایت حق کپی رایت بسیار پرطرفدار شده است و مردم به همین منظور میخواهند ویدیوهای اختصاصی خودشان را قفل گذاری و لایسنس گذاری کنند.
قفل گذاری و لایسنس گذاری ها بیشتر برای ویدیوهای آموزشی که برای آنها زحمت و هزینه شده است استفاده میشوند تا در اختیار سودجویان قرار نگیرد و تهیه کنندگان بتوانند از این ویدیوها درآمدزایی کنند.

 

در اکثر مرکزهای قفل گذاری ویدیو بدلیل عدم اطلاعات و دانش کافی برای ویدیوها از قفل گذاری بسیار آسان و مبتدی استفاده میکنند که به آسانی قابل شکستن هستند و سریعا مورد سواستفاده قرار میگیرد.
همچنین قفل گذاری های اغلب این مرکزها یک قفل ثابت برای همه ی نسخه های ویدیو هاست که بازهم قابلیت سواستفاده در آن زیاد است.
لازم به ذکر است که اغلب این مرکزها پس از قفل گذاری ویدیوها فراخوانی آن را فقط با کامپیوتر میتوانند مهیا کنند و به عبارتی در گوشی های هوشمند این ویدیوها قابل مشاهده و اجرا نخواهند بود.
اما مجتمع فنی مهندسی مروا در این زمینه نیز با قدرت و مثل همیشه پا به میدان گذاشته تا با بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی موجود در دنیا ویدیوهای شما را قفل گذاری و لایسنس گذاری کند.
قفل گذاری و لایسنس گذاری ویدیو در مجتمع فنی مهندسی مروا بسیار پیشرفته است،به نحوی که برای هر نسخه ویدیو یک لایسنس اختصاصی مختص به آن سیستم مشاهده کننده ویدیو وجود دارد،یعنی اینکه پس از خرید یک نسخه ویدیو لایسنس دار اگر کشتری بخواهد همان نسخه خریداری شده را به کسی دیگر دهد با لایسنس خود نمیتواند ویدیو را مشاهده کند و حتما نفر بعدی نیز باید برای مشاهده ویدیو در سیستم خود لایسنس خریداری کند.

 

مورد بعدی این است که لایسنس گذاری های مجتمع فنی و مهندسی مروا هم برای اجرا در کامپیوتر و هم برای اجرا در گوشی های اندروید قابلیت اجرا و مشاهده دارد.این لایسنس ها پس از خرید توسط خریدار پشتیبانی پیامکی،تلفنی و سامانه ای همراه آن خواهد بود تا خریداران به آسانی کد فعالسازی را جهت مشاهده دریافت کنند.
لایسنس گذاری ویدیو
لذا دیگر نگران سواستفاده از ویدیوهای خود نباشید و با مجتمع مروا امنیت آنها را بصورت کامل حفظ کنید.
جهت ثبت سفارش و مشاوره تخصصی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده فرمایید:
تلفن: ۰۲۱۲۸۴۲۱۰۹۳
موبایل(واتساپ): ۰۹۱۲۰۴۵۴۴۶۵
ایمیل: info@cadm.ir
اینستاگرام:(کلیک کنید)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *