افزایش ترافیک و سئو

افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل

افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل یکی از دغدغه های صاحبان و طراحان سایت میباشد که پس از اینکه هزینه های زیادی را پرداخت و دریافت کرده اند این سایت در نتایج جستجوی گوگل با کلیدواژه های مختلف بالا میاید یا خیر.

 

افزایش ترافیک سایت چیست؟

افزایش ترافیک سایت به کلیه تکنیک ها و روش هایی که جهت بالا بردن بازدید وب سایت استفاده می شود، گفته می شود. افزایش ترافیک سایت شامل تکنیک های مختلفی است اما مورد اصلی تخصص در سئو است که طراح سایت باید رعایت کند. افزایش ترافیک سایت یک فرایند ارگانیک داشته و به یکباره اتفاق نمی افتد.

 

 

افزایش ترافیک سایت

 

ورودی از گوگل چیست و به چه صورتی است؟

همان جستجویی که شما با کلمه یا جمله ای در گوگل جستجو میکنید و بر اساس کلیدواژه جستجوشدتون وارد یک سایت میشوید برای آن سایت جستجوی شما یک ورودی محسوب میشود.
این ورودی ها یا کلیدواژه های مهم و پرطرفدار بر اساس سئو و بازدید یک سایت یا مطلب آن سایت در گوگل رتبه بندی های متفاوتی دارند.مثلا با توجه به جستجوی شما با یک کلیدواژه در گوگل یک سایت در صفحه اول و رتبه های اول گوگل است و یک سایت در صفحات آخر گوگل.
پس این تفاوت رتبه ها درچیست؟؟؟بله،دقیقا در سئو،ترافیک یا بازدید سایت شما است که این تفاوت را بوجود میارد.

 

افزایش ورودی از گوگل

راهکار مجتمع فنی مهندسی مروا در سئو و ورودی از گوگل چیست؟

همانطور که اکثر شما دوستان و همراهان همیشگی مجتمع مروا میدانید این مجموعه با چندین شعبه در کشور از حرفه ای ترین و متخصص ترین تیم برنامه نویسی تشکیل شده است تا بتواند نیازهای شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئوی تخصصصی با مناسب ترین قیمت ها برطرف کند.
بنابراین در افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل بصورت حرفه ای و با تجربه چندین ساله و روش های انحصاری متخصصان خود عمل میکند تا بتواند سایت های شما را با توجه به کلیدواژه های مورد نظرتان در گوگل به رتبه ها و صفحات اول هدایت کند.
این بازدیدها و این ورودی ها بصورت مستند در گوگل سرچ کنسول قابلیت مشاهده دارد و شما عزیزان میتوانید عملکرد تیم سئوی مجتمع مروا را بررسی کنید.

سئوی تضمینی سایت

توجه:همانطور که عرض شد برای افزایش ترافیک و ورودی با کلیدواژه ها به سئوی تخصصی و صحیح سایت بستگی دارد که مهندسین مجتمع مروا بصورت تضمینی این کار را برای شما عزیزان انجام میدهند.
توجه ۲ : سئو که در این مقاله چندین بار از آن اسم بردیم خودش شامل مراحل مختلف و متعددی است که از نوع نگارش نوشته ها گرفته تا متن و تصاویر و چیدمان و… در آن دخیل و بر روی آن تاثیر میگذارد.

 

 

شما عزیزان میتوانید جهت ثبت سفارش ترافیک و ورودی گوگل سایت خود از طریق راه های زیر اقدام فرمایید:

 

برای ثبت سفارش شما باید به پنل مجتمع مروا یا حساب کاربری خود رفته و در منوی افزایش ترافیک را انتخاب کنید و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

 

ورود به پنل:(برای ورود کلیک کنید)
تلفن: ۰۲۱۲۸۴۲۱۰۹۳
پشتیبانی واتساپ: ۰۹۱۲۰۴۵۴۴۶۵
ایمیل: info@cadm.ir
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *