پنل های مروا

پنل های مجتمع فنی مهندسی مروا

پنل های مجتمع فنی مهندسی مروا بسیار بسیار پیشرفته،ضروری و مهم برای تمامی مشاعلی هستند که به نوعی در فضای مجازی اعم از اینستاگرام،تلگرام،واتساپ،سایت شخصی،سایت های دیگر و… فعالیت میکنند.

 

پنل های مجتمع فنی مهندسی مروا و ویژگی های آن ها بشرح زیر است:

 

       ۱٫پنل خدمات شبکه های اجتماعی مروا پنل

این پنل تخصصی جهت سهولت کار کاربران شبکه های اجتماعی و پلتفرم های دیگر است که بتوانند به آسانی آمار بازدید،لایک،کامنت،سیو پست،سابسکرایب و… را افزایش دهند.

در مروا پنل خدمات پلتفرم های متعددی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  1. سرویس های متنوع افزایش فالوور اینستاگرام در کیفیت های پایین،متوسط و واقعی با سرعت و قیمت های مختلف
  2. سرویس های متنوع افزایش لایک اینستاگرام در کیفیت های پایین،متوسط و واقعی
  3. سرویس های متنوع افزایش بازدید اینستاگرام در کیفیت و قیمت های مختلف
  4. سرویس های متنوع افزایش بازدید IGTV اینستاگرام
  5. سرویس های متنوع افزایش سیو پست اینستاگرام
  6. سرویس های متنوع افزایش بازدید پروفایل اینستاگرام
  7. سرویس های متنوع افزایش بازدید استوری اینستاگرام
  8. سرویس های متنوع افزایش بازدید ریلز اینستاگرام
  9. سرویس های پیشرفته رفتن به اکسپلور اینستاگرام
  10. سرویس های متنوع افزایش ایمپرشن و ریچ اینستاگرام
  11. سرویس های متنوع افزایش شیر و اشتراک گذاری پست اینستاگرام
  12. سرویس های متنوع افزایش کامنت رندوم و دلخواه اینستاگرام
  13. سرویس های افزایش رای در استوری اینستاگرام
  14. سرویس های متنوع افزایش ممبر کانال تلگرام
  15. سرویس های متنوع افزایش ممبر گروه تلگرام
  16. سرویس های متنوع افزایش بازدید تلگرام
  17. سرویس های متنوع افزایش بازدید یوتیوب
  18. سرویس های متنوع سابسکرایب یوتیوب
  19. سرویس های متنوع افزایش بازدید آپارات
  20. سرویس های متنوع افزایش بازدید تیک تاک
  21. و هر آنچه که در شبکه های اجتماعی و پلتفرم ها مدنظر شما عزیزان است در مروا پنل وجود دارد

 

 

     ۲٫ پنل لینک ساز و کوتاه کننده لینک مروا لینکو

پنل تخصصی لینک ساز مروا لینکو یکی دیگر از پنل های حرفه ای مجتمع مروا است که بسیار بسیار مهم و ضروری است که شما عزیزان میتوانید بصورت رایگان از آن به دو صورت استفاده کنید.

  1. ساختن ده ها نوع لینک مختلف و راه های ارتباطی و ادغام همه ی آنها در یک لینک بطور مثال شما میتوانید آدرس پیج های اینستاگرام خود،آدرس کانال تلگرام،آدرس گروه واتساپ،آدرس کانال یوتیوب،آدرس سایتتون،شماره همراهتون،شماره ثابتتون،ایمیلتون،تصاویر دلخواهتون و … همه رو فقط در یک لینک جا بدید و کسی که بر روی لینک اختصاصی شما کلیک میکند میتواند به تمامی موارد بالا به آسانی دسترسی داشته باشد.
  2. کوتاه کننده لینک مروا لینکو نیز همانطور که از اسمش پیداست لینک های بلند شما را کوتاه و به لینک دلخواه شما تبدیل میکند همه شماها دیدید که مثلا وقتی میخواهید لینک یک وبسایت را کپی کنید در هنگام جای گذاری و ارسال لینک بلند و حاوی کدهای نامنظمه که به آسانی میتوانید آن لینک در در مروا لینکو کوتاه و سپس برای کاربر خود ارسال کنید و یا در بیوی اینستاگرامتون بزارید

 

 

   ۳٫ پنل تخصصی درگاه پرداخت واسط مروا پرداخت

این پنل تخصصی نیز همانگونه که از نامش پیداست یک درگاه پرداخت واسط است که برای برنامه نویسان،طراحان وب،طراحان اپلیکیشن،صاحبان سایت و اپلیکیشن یا کانال ها قابلیت استفاده دارد.شما برای پرداخت آنلاین در سطح اینترنت نیازمند درگاه پرداخت هستید تا بتوانید محصولات خود را بفروش برسانید.بنابراین مجتمع فنی و مهندسی مروا این درگاه پرداخت واسط را برای شما عزیزان طراحی نموده تا با کمترین سخت گیری،سرعت فعالسازی بالا،سرعت فوری و روزانه تسویه حساب،دارای نماد احراز هوویت جهت درج در سایت،افزونه اختصاصی وردپرس،php،جوملا و …،استفاده از یک درگاه برای تمامی سایت های خود،لینک پرداخت اختصاصی،فرم پرداخت اختصاصی،انتقال وجه داخل شبکه ای و بسیاری حدمات دیگر بتوانید از آن استفاده و لذت ببرید.جهت ورود و ثبت نام در مروا پرداخت کلیک کنید.

 

 

   ۴٫ پنل اختصاصی چت و گفتگوی مرواچت

این پنل قدرتمند مشابه یاهومسنجر و کلاب هاوس است که هر شغل یا فرد میتواند برای خود و شغل خود یک روم بسازد و درآنجا با کاربران خود از طریق ویس،ارسال فایل و عکس،چت و … ارتباط داشته باشد،این روم ها یا اتاق ها قابلیت قفل کردن و پسووردگذاری توسط صاحب روم است که فقط کسانی بتوانند وارد شوند که یا لینک دعوت و یا پسوورد را داشته باشند.همچنین در این پنل و چت روم اختصاصی شما میتوانید در صورت باز بودن روم ها یا اتاق ها به عنوان کاربر مهمان و ناشناس وارد شوید.

توجه مهم: این چت روم اختصاصی بر روی سرورهای داخلی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است که در پنل مروا چت و بخش قوانین تمامی توضیحات و شرایط ذکر شده است.

 

 

 

 

 

   ۵٫سامانه آموزشی سالن های زیبایی سالن یاران

این سامانه تخصصی نیز که توسط مجتمع فنی مهندسی مروا طراحی و مدیریت میشود اختصاصی برای سالن ها و مدرسان زیبایی است که در آن دوره های آموزشی خود را بفروش برسانند با هر قیمتی که میخواهند.این سامانه بسیار پیشرفته و تخصصی است و برای اولین بار در کشور است که برای سالن های زیبایی همچین سامانه قدرتمندی طراحی شده است.سالن یاران دارای امکانات متعددی از جمله فروش دوره های آموزشی،توضیحات دوره،زمان دوره،پیش نمایش دوره،امکان انتشار دوره بصورت رایگان،قابلیت اشتراک گذاری ورکشاپ ها در بخش ورکشاپ توسط مدرسین،قابلیت برگزاری آزمون اتوماتیک پس از مشاهده و اتمام دوره توسط هنرجو،قابلیت تعیین پیش نیاز دوره،دارای انجمن گفتگوی اختصاصی برای هر دوره،قابلیت ارائه ی گواهینامه اتوماتیک،قابلیت ثبت لوگو و مشخصات سالن در سالن یاران،قابلیت استعلام سرتیفیکیت های اعطایی توسط سالن یاران،مجهز به ۴ زبان زنده دنیا،قابلیت خرید محصول مورد نیاز در فروشگاه سالن یاران،فروش کتاب آموزشی در فروشگاه کتاب سالن یاران و بسیاری امکانات ویژه ی دیگر.

توجه: جهت دسترسی به دوره های رایگان سالن یاران یا خرید آنها ابتدا باید با شماره خود در سامانه سالن یاران ثبت نام کنید و سپس اقدام به تماشا یا خرید فرمایید.

 

 

 

   ۶٫ سامانه و شبکه اجتماعی نازگرام(درحال توسعه)

سامانه و شبکه اجتماعی نازگرام کاملا مشابه اینستاگرام و با ویژگی های کامل آن میباشد اما با این تفاوت که این سامانه توسط مهندسین داخلی کشور و مجتمع مروا صفر تاصد بازنویسی و طراحی شده است،بر روی سرورهای ایرانی راه اندازی شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.این سامانه هنوز در حال توسعه میباشد و در صورت اجرایی شدن طرح صیانت توسط مجتمع مروا همراه با اپلیکیشن آن منتشر خواهد شد.

 

 

   ۷٫ سامانه تخصصی نظرسنجی و مسابقه از من بپرس

این سامانه نیز کاملا مشابه اینستاگرام و با ویژگی های آن است اما با این تفاوت که فقط در آن نظرسنجی و مسابقه برگزار میشود یعنی شما میتوانید دو تصویر یا دو ویدیو را انتخاب و در کنار هم بگذارید و از فالووران خود بخواهید به آن رای دهند و کامنت بگذارند سپس برای هرکاربر بصورت نموداری و درصدی آمار رای گیری را نشان میدهد.یک سامانه کاملا تخصصی است که برای اولین بار در کشور توسط مجتمع مروا راه اندازی شده است.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *