طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت تخصصی

طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت تخصصی یکی دیگر از خدمات ویژه و تخصصی مجتمع فنی مهندسی و برنامه نویسی مروا است که توسط بهترین مهندسان کشور طراحی میشود.

 

در سال‌های اخیر و با رشد تکنولوژی، تلفن همراه به عنصری تاثیرگذار در زندگی همه تبدیل شده و با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های مختلف موبایل، انجام بسیاری از کارها به راحتی قابل انجام شده است.
با توجه به اهمیت اپلیکیشن‌های موبایل بسیاری از کسب و کارها بر آن شده‌اند تا بتوانند از این طریق نیز کاربران بیشتری جذب کنند. تمامی کسب و کارها با داشتن یک اپلیکیشن کاربردی می‌توانند ارتباط نزدیک‌تر و قوی‌تری با کاربران خود برقرار کنند.
همچنین با طراحی اپلیکیشن می‌توان از تمامی رقبا سبقت گرفت و در عصر دیجیتال با قدرت بیشتری حضور داشت.
مجتمع فنی مهندسی مروا از شرکت‌های پیشگام در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های تلفن همراه بوده که بدین منظور از آخرین فناوری‌های روز جهت ارائه هرچه بهتر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند.

 

 

فرآیند طراحی اپلیکیشن موبایل بصورت تخصصی در مجتمع مروا

  • ۰۱ بررسی ایده

    اولین مرحله‌ای که برای طراحی اپلیکیشن در مجتمع مروا اجرا می‌شود، دریافت نیازمندی‌های اولیه کارفرما به همراه بررسی و یافتن همه جانبه محصول است.

     

  • ۰۲ طراحی تجربه کاربری و واسط کاربری

    در مرحله دوم به منظور طراحی تجربه کاربری و واسط کاربری (Prototyping) اقداماتی انجام می‌شود.

     

  • ۰۳ طراحی و پیاده‌سازی فنی پروژه

    مرحله سوم از فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل در مجتمع مروا شامل طراحی و پیاده‌سازی فنی پروژه و همچنین تحویل آن در نسخه اولیه بر ساختار و پایه تست است.

     

  • ۰۴ تست و بهینه سازی

    در مرحله چهارم نوبت به تست و بهینه سازی هرچه بهتر پروژه می‌رسد تا تمامی نقص‌ها و کمبود‌های آن رفع شود.

     

  • ۰۵ پشتیبانی فنی

    در آخرین مرحله از فرایند طراحی اپلیکیشن به پشتیبانی فنی پروژه خواهید رسید که توسط تیم مروا انجام می‌شود که اطمینان خاطر کارفرما را به همراه دارد.

     

     

 

مجتمع فنی مهندسی و برنامه نویسی مروا برای تمامی مشاغل بصورت اختصاصی و نیتیو طراحی اپلیکیشن اندروید و ios انجام میدهد،بصورتی که با خیالی راحت بتوان آن را در مارکت های جهانی نیز منتشر کرد.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *