رمزگشایی و دیکد

رمزگشایی و دیکد کردن فایل ioncube

رمزگشایی و دیکد کردن فایل ioncube یکی از خدمات جدید و ویژه ی مجتمع فنی و مهندسی مروا است که مشکلات زیادی را برای طراحان وب و صاحبان سایت ها حل میکند.

 

رمزگشایی ioncube

خیلی از برنامه نویسان و طراحان وب فایل ها یا سورس های اصلی حود را برای جلوگیری از سو استفاده و کپی رایت کدگذاری میکنند تا زحمتشان بر باد نرود و کسی جز خودشان نتواند تغییرات اصلی ایجاد کند.
این کد گذاری ها در فایل های php و با یکی از  پیشرفته ترین کدگذارهای موجود در دنیا به نام آیون کیوب یا ioncube انجام میشود و سپس در اختیار مشتری قرار میگیرد.

 

رمز گشایی آیون کیوب
اما خیلی اوقات این کدگذاری شده ها مشکلات عمده ای برای صاحبان سایت ها بوجود میارد زیرا برخی طراحان قالب ها یا پلاگین ها که تعدا آنان بسیار انگشت شمار است به تعهد خود پایبند نیستند و قالب یا پلاگین ها را بروزرسانی نمیکنند و دیگر پاسخی به مشتری خود نمیدهند و مشتری یا مالک سایت مجبور میشود دنبال برنامه نویسی دیگر بگردد اما این کافی نیست زیرا فایل های اصلی یا سورس اصلی سایت کدگذاری شده اند و برنامه نویس جدید کاری از دستش ساخته نیست بنابر این باعث میشود که سایت مورد نظر به ندرت رو به نابودی برود و زحماتی که مالک سایت برای سایت خود و سئوی آن کشیده نابود شود.

 

پس مجتمع فنی مهندسی مروا با توجه به درخواست زیاد مشتریان خود به میدان آمده تا راه حلی ویژه را برای اینطور مسائل پیدا کند که با توجه به زحمات شب و روز تیم برنامه نویسی مروا موفق به رمزگشایی و دیکد کردن فایل ioncube شد.

 

تیم برنامه نویسی مروا این کار را بصورت تمام حرفه ای و تضمینی بدون حتی کم شدن یک کاراکتر برای شما عزیزان انجام میدهد تا بتوانید مشکلات خود را به آسانی رفع کنید و مانع نابودی سایتتان شوید.

رمز گشایی تضمینی ioncube

پس از رمزگشایی فایلهای مربوطه شما توسط مجتمع مروا  شما میتوانید اطلاعات کامل سایت خود را در اختیار برنامه نویسی دیگر قرارداده و هرنوع تغییر و بروزرسانی را در آن اعمال کنید.

 

توجه مهم: طراحان و فعالین فضای وب توجه داشته باشند که برای اینکار محدودیت وجود دارد و هر فایلی که جنبه سواستفاده داشته باشد یا متعلق به برنامه نویسی باشد که برایش زحمت کشیده به هیچ عنوان رمز گشایی نخواهد شد،لذا این کار به هدف کمک کردن به صاحبان سایت ها و طراحان وب انجام میشود نه برای سو استفاده از زحمات دیگران.

 

توجه مهم ۲: لازم به ذکر است مجتمع فنی و مهندسی مروا هیچ گونه مسئولیتی در قبال رمزگشایی فایل بارگزاری شده شما ندارد و تمامی مسئولیت آن مورد توجه کاربری است که فایل را آپلود میکند،زیرا خیلی از فایل ها نامشخص هستند که واقعا به منظور سو استفاده یا نیاز جدی هستند.
جهت بارگزاری و رمزگشایی فایل های کدگذاری شده خود با ioncube به پنل کاربری خود رفته و در منوی پنل قسمت رمزگشایی با ioncube را انتخاب و اطلاعات را دقیق و کامل تکمیل نمایید.

 

هزینه فعلی دیکد ioncube در پنل مجتمع مروا برای هر فایل: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان
هزینه فعلی دیکد سورس گاردین در پنل مجتمع مروا: ۹۳۹٫۰۰۰ تومان

 

جهت اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده فرمایید:
تلفن ۲۴ ساعته: ۰۲۱۲۸۴۲۱۰۹۳
موبایل: ۰۹۱۲۰۴۵۴۴۶۵
ایمیل: info@cadm.ir
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *