خدمات ارزی مروا

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

افتتاح حساب پی پال وریفای شده یا پی پل وریفای شده که همگی بیزنس کارهای سطح دیجیتال و جهانی با آن آشنا هستند به خدمات بخش ارزی مجتمغ فنی مهندسی مروا جهت سهولت کار شما عزیزان افزوده شد.

 

افتتاح حساب پی پال وریفای شده که در مجتمع مروا خدمات آن ارائه داده میشود بصورت پرسونال یا شخصی است و حساب پی پل بیزنس نیست و به عبارتی فقط و فقط شهروندان آمریکایی که دارای کارت شناسایی مخصوص آمریکا را دارند میتوانند اقدام به افتتاح حساب پی پل بیزنس کنند.

 

شما عزیزان میتوانید از طریق فرم مربوطه که در پنل پیشخوان حساب کاربری شما وجود دارد اقدام به مشاهده شرایط و درخواست افتتاح حساب کنید.

 

شما عزیزان که در ایران سکونت دارید برای استفاده از پی پال خود باید حتما از آی پی خارج کشور و کشورهایی که تحریم نیستند استفاده کنید که بهترین پیشنهاد استفاده از سرور VPS است.

 

مزیت استفاده از حساب پی پل چیست؟

جالب است بدانید برای استفاده از حساب پی پال خود و انجام تراکنش با آن فقط کافی است تا آدرس ایمیل و پسورد حساب پی پال خود را وارد کنید!

در صورتی که بخواهید برای فردی در یک کشور خارجی وجه انتقال دهید نیازی به مراجعه به صرافی یا استفاده از خدمات سوئیفت نیست و در کسری از ثانیه می توانید انتقال وجه را از حساب پی پال خود انجام دهید.

امکان پرداخت هزینه های مربوط به شرکت در آزمون های بین المللی (مانند تافل، تولیمو)، دریافت دستمزد کارکرد برای افراد خارج از کشور و…

 

سقف تراکنش برای هر استفاده از پی پال چقدر است؟

برای حساب پی پال آمریکا حداکثر مبلع تراکنش مجاز در هر بار ۱۰ هزار دلار آمریکا است. برای ارز های مختلف دیگر به شرح زیر است.

 

EUR – ۸۰۰۰ NOK – ۷۰,۰۰۰ SGD – ۱۶,۰۰۰ THB – ۳۶۰,۰۰۰
CAD – ۱۲۵۰۰ SEK – ۸۰,۰۰۰ MXN – ۱۱۰,۰۰۰ PHP – ۵۰۰,۰۰۰
GBP – ۵۵۰۰ DKK – ۶۰,۰۰۰ ILS – ۴۰,۰۰۰ BRL – ۲۰,۰۰۰
JPY – ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ PLN – ۳۲,۰۰۰ HKD – ۸۰,۰۰۰ ARS – ۳۰,۰۰۰
AUD – ۱۲۵۰۰ HUF – ۲,۰۰۰,۰۰۰ NZD – ۱۵,۰۰۰ MYR – ۴۰,۰۰۰
CHF – ۱۳,۰۰۰ CZK – ۲۴۰,۰۰۰ TWD – ۳۳۰,۰۰۰

 

مدارک ایجاد شده برای حسابهای پی پال با نام به کاربر ارائه خواهد شد؟

با توجه به محرمانگی نوع مدارک ارسالی و پیش گیری از مشکلات احتمالی، از ارائه آن به کاربر معذوریم. اما در هر زمان در صورت نیاز به ارسال مجدد مدارک و احراز هویت مجدد توسط پی پال؛ تا دو مرتبه مدارک به صورت مستقیم برای پی پل جهت وریفای مجدد حساب ارسال خواهند شد.

 

چه مواردی پس از ثبت نام اکانت به من ارائه خواهد شد؟

یوزر و پسورد اکانت پی پل، به همراه اطلاعات ایمیل متصل به حساب، آدرس و کد پستی تعریف شده به همراه اطلاعات کارت متصل به حساب برای شما ارسال خواهد شد.

 

ممکن است پس از افتتاح حساب پی پل paypal و شروع به کار حساب من لیمیت شود؟

هر احساب پی پالی در صورت استفاده نادرست و تبالادت غیر منطقی بلاک می شود، اما در صورت استفاده صحیح طبق توضیحات ارائه شده در توضیحات سفارش به هیچ عنوان مشکلی برای اکانت شما به وجود نخواهد آمد.

توجه:جهت افتتاح حساب پی پل در سامانه مجتمع مروا ابتدا باید در سامانه ثبت نام کنید سپس به حساب کاربری خود رفته و افتتاح حساب پی پل را انتخاب فرمایید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *