خدمات ارزی مروا

درگاه پرداخت ارزی

درگاه پرداخت ارزی یا درگاه پرداخت بین المللی که نقش مهمی در ارتباط و تعامل بیزنس با جهانیان را دارد بدلیل تحریم بودن کشور ما با مشکلاتی مواجه است که خوشبختانه بخش ارزی مجتمع مروا این مشکل را حل کرده است.

 

درگاه پرداخت ارزی این امکان را فراهم میکند که وجوه دریافت شده به شیوه ای مطمئن و مناسب از خریدار به فروشنده منتقل شوند.

در راستای تقاضاهای مکرر کاربران خدمات ارائه درگاه های پرداخت خارجی در سایت مجتمع مروا از سر گرفته شده است تا صاحبان کسب و کار بتوانند با استفاده از مزایای این درگاه ها به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنند.

 

 

دریافت درگاه پرداخت خارجی از طریق مجتمع مروا

خدمات مجتمع مروا در حوزه ارائه درگاه های پرداخت خارجی سابقه ای طولانی مدت دارد.  از آنجایی که درگاه پرداخت خارجی یکی از اساسی ترین موارد مورد نیاز جهت راه اندازی یک کسب و کار بین المللی است، مجتمع مروا به عنوان پلتفرم پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرداخت، این امکان را فراهم کرده است که کاربران ایرانی داخل کشور بتوانند فارغ از تحریم های بین المللی از بهترین درگاه های پرداخت خارجی دنیا مانند در کسب و کارهای اینترنتی خود بهره مند شوند.

 

 

درگاه پرداختی که در حال حاضر مجتمع مروا ارائه و پشتیبانی میکند

درگاه پرداخت پی پکس paypax در حال حاضر بدلیل مناسب بودن و امکانات مناسبتری برای ایرانیان نسبت به مابقی درگاه پرداخت های دیگر مانند پرفکت مانی و پایر توسط مجتمع مروا ارائه و پشتیبانی میشود.

 

 

دریافت درگاه پی پکس از طریق مجتمع مروا

سرویس پرداخت الکترونیکی PayPax یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات پرداخت بین المللی بدون مرز و ایمن برای مشاغل و کسب و کار های بزرگ و کوچک است.

 

خدمات دریافت درگاه پرداخت پی پکس اخیرا و با توجه به ویژگی های کاربردی این سرویس به خدمات مجتمع مروا اضافه شده است.

 

صاحبان کسب و کار با استفاده از درگاه پرداخت پی پکس میتوانند پرداخت های ارزهای دیجیتال و پول های الکترونیک را از مشتریان خود دریافت نمایند.

 

در واقع ویژگی اصلی این درگاه پشتیبانی از دارایی ها متنوع مانند طیف وسیعی از پول های الکترونیک (شامل پرفکت مانی، وب مانی، پاییر و پی پل)  و بیش از ۵۰ ارز دیجیتال است.

 

همچنین در پی پکس می توانید با دریافت مستر کارت وابسته به حساب خود، موجودی حساب را با استفاده از دستگاه های خودپرداز دریافت کنید.

 

نکته دیگر درباره این سیستم امکان دریافت موجودی پرداخت شده توسط مشتریان از طریق واریز به حساب بانکی در کشورهایی مانند امارات، گرجستان، روسیه، ترکیه، هنگ کنگ، قبرس و چین است که با توجه به نزدیکی برخی از این کشور ها به ایران گزینه خوبی برای کسب و کارهای ایرانی در نظر گرفته می شود.

 

درگاه پرداخت کارمزد متدهای پشتیبانی شده کیف پول داخلی هزینه وریفای حساب برای دریافت درگاه در مجتمع مروا
پی پکس ۰٫۵ درصد پول های الکترونیک
ارزهای دیجیتال
انتقال بانکی
دارد ۱۰۵ دلار
—– —– —— ——  —–

 

توجه: جهت درخواست درگاه پرداخت بین المللی پی پکس ابتدا در سامانه مجتمع مروا ثبت نام کنید و سپس در حساب کاربری خود درگاه پرداخت بین المللی را انتخاب و فرم مربوطه را مشاهده و سپس پر بفرمایید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *